الخميس، 22 يوليو 2010

تعليقاتكم :(

صباح/ مساء الخير عليكم احب اقول لكم حاجة اني بجد انا روزي ستار بنتعب عشان نحط الحاجات المجانيه و كل الجديد و التجديدات الجديدة و احنا بننتظر الاجابات و لكن مافيش غير 3 بنات بس اللي بيجاوبوا :( احنا عايزيين مشاركات اكييد لو كنا قلنا ان اللي هيرد هيكون سوبر كانوا كلل البنات ردوا يعني في معظمهم كدة !! و للاسف يعني كدة صراحة غللللط يا بنات بليز ما تردوا على المواضيع نعملكم ايه ؟ وانتوا تردوا ؟؟ عايززين نعرف بس اتمنى على الاقل 10 بنات اللي يردوا احنا بنعمل مسابقات و جوايز كمان على القد و لكن برضضة مافيش اي مشاركات حتى لما اعلنت الفائزة انا و بنت تانيه اللي ردوا يعني ليه كدة ؟؟؟؟ بجد لو رديتوا ع المواضيع هكون ممتنه ليكوا اويي
شكرا .~~~

هناك تعليقان (2):

  1. خلاص حياااتى لاتزعلى انا برد على مواضيعك
    انتى حاولى تنشرى رابط مدونتك فى النوادى وسجل الزوار وان شاء الله يكون فى تفاعل
    حتى انا مدونتى خربااانه ومافى حد بيرد على مواضيعى ومضايقه كتيير
    بس ربنا يسهل

    ردحذف
  2. لالا ما تزعليش انا برد بس انتي لسة عملاها يني لسة محتاجة دعاوي وانا بحاول اعمل دعاوي وانتي اعملي مسابقات كتير هتلافي ناس كتير دخلو وانا هحاول لو مش معاكي فلوس ادفع انا فلوس الهدايا بس ربنا يستر واجيب فلوس شوفي انتي تعرفي مكان الهدايا وبعدين هاتي انا اعمل الصور واحط عليها اسم الموقع وعوزة اقدر احط مواضيع او خليني زي نور كدة ماشي انتي بجد اكتر من اخت

    ردحذف