الثلاثاء، 27 يوليو 2010

بجد تعبت اوي حرام عليكم


يا بنات انا بعمل مواضيع و بدور و بحط و بصور و بصمم عشان ميين ؟؟ مش عشانكم و انتوا ولا هنا مش بتحطوا تعاليق خاالص طب اعرف ازاي اني افدتكم ولا ساعدتكم ؟؟ اعرف منين بجد محتاجة التعاليق و كمان كان في بنات متواجدين عشان المسابقة راحوا فين دلوقتي ؟؟ مش عايزة اذكر اساميهم بس اانا عرفاهم و بقولهم مرسي جدا بس اتمنى انكم تخشوا كل يوم و تشوفوا الجديد الله يخليكم عشان محسش بالندم اني بنشر المواضيع على الفاضي و انا بشكر
miss_mainona
لانها بتحط تعاليق على المواضيع هي اكتر واحدة بتحط تعاليق !! اتمنى من بعد الرساله دي اللاقي تعاليق فيها !!
اتمنى بقى الاقي ردود على الموضوع دا بالذات
شكرا :(


هناك 17 تعليقًا:

  1. لألألألألألألألألألأ يا قمر خلاص هنحط تعليقات بس انتى متعيطيش

    ردحذف
  2. انا هساعدك بس اذا اشتركتي بمدونتي

    ردحذف
  3. ياقلبي تسلمين انج كتبتي اسمي بموضوعج
    ثانيا ترى في بنات مايعرفون يكتبون تعليق
    بسبب تحديد ملف تعريف انتي حاطة شوي عرفتي يعني في بنات مايعرفون طريقة حساب قوقل والشغلات الثانية
    او ماعندهم اكاونت للحسابات ياريت تحطين التعليق باسم مجهول يساعد البنات على التعليق اكثر

    وشكرا

    ردحذف
  4. خلاص يا بنات انا عملت انكم تحطوا ردود باسم مجهل وو الاسم اتمنى اشوف التعاليق

    ردحذف
  5. و كمان يا
    miss_mainona
    تستاهلي

    ردحذف
  6. حبيبتي ان شاء الله راح احط تعليقات ... بصراحة انا توني شافية المدونة و واايد عجبتني ... و ان شاء الله التفاعل فيها يزيد
    ... بس كان عندي خبرين يا ريبت تحطيينهم ...
    1- ان ستار دول مسوين sale 50% على بعض الاشياء و طبعا بس للسوبر ...
    2- نزل فستان الهوت بايز من rio بـ 16 ستار دولزر
    يا ريت اكون ساعتدج .. و ان شاء الله كل ما احصل اخبار باحطهم .. =)
    تحياتي :y.a.s.h

    ردحذف
  7. لالا ليييش تبكيين ولا يهمك انشاء الله كل يوم راااح ادخل المدوونة وارد علييك

    ردحذف
  8. مرسي اوي يا بنات تسلموا و انا اكييد هجط اللي كتبتيه يا ياش انا صراة مكنتش في الاول عايزة احط الحاجات البسيطة اللي نزلت بس هحطها و اكتب انك انتي اللي فكرتيني يا قمر مرسي و شكرا يا عنو

    ردحذف
  9. ممكن تخلينى معاكى بمدونتك عشان اكتبلك اجدد المواضيع
    حتى الممل منها

    ردحذف
  10. يا حبيبتي والله انا عندي نورهان لما احتاجك هقولك و اسففة جدددددددداااااا

    ردحذف
  11. غادة انتي قلتيلي لما نورهان هتيجي من السفر هتقوليلها ان انا أكون معاكو
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
  12. بسنت معلش مش عايزة اكتر من كدة لو هي تقاعدت هخليكي معلش بليييييييز

    ردحذف
  13. لا لاتبكي المدونة مرا افادتني لين مافي احسن من المدونه هاذي

    ردحذف
  14. اى حد عاوز يرفع مواضيع وانا اضيفه وهايكون مشرف تحياتى ياريت ياصحبت المدونة تساعدينى وانا هااسعدك انشرى التعليق وانا فى نفس المرحة اللى انتى فيها والله اللى عايز يرفع مواضيع يكلمن ميل hassan.ayman50@yahoo.com

    ردحذف
  15. لعنش الله فكه يابده لاعد تكتبين شي ع شان لا اطرش اذا قرياته

    ردحذف
  16. ميرسي راح اكون اعلق ع مدونتك كثيرر

    ردحذف
  17. انشاء الله نحط تعليقات يا حبيبتى ولا يهمك مع تحياتى ANABANOTAMOZA

    ردحذف