السبت، 24 يوليو 2010

هدايا ستار بونتس مجهود خاص بيا

بنات كتير سألوني على شعري جبته منين و اسئله كتييييرعن الستار بوينتس فـــ دي مجموعه من هدايا الستار بوينتس بمجهودي الخاص كله بمجهودي مش ناقله بس انا مش بحط غير اللي انا اخدتهم بس انتظروا من المزييد مع الــ2500 نقطة
ملحوظة: يرجى عدم نشر الموضوع الا بأذن مني لاني تعبت اوي فيها ارجوا ذلك و اذا مش عايزيين اكتبوا منقوله من مدونتي ارجوا ذلك ,,شكرا





اتمنى يا بنات بعد التعب دا اشوف تعليقاتكم :)

هناك 5 تعليقات:

  1. مشكوووووووووووورة عاد كنت ابي القوس قزح
    تسلمين يا غادة

    ردحذف
  2. تسلميييين انتي على ردج يا قمر و ان شاء الله هيكون في التقددم

    ردحذف
  3. شكرااااااااااااااااااااااااااا

    ردحذف
  4. أنا كنت بشوف 1000 لآني انا دحين 900 وبحضر نفسي للجاي بس ابغى اعرف بكم البيت حق ال1000

    ردحذف
  5. انا الحين ب 1250 وبعدها تجيني الفراشاات^^

    ردحذف