الجمعة، 23 يوليو 2010

مسابقة للسوبر و اللي مش سوبر

ازيكم يا بنات السلام عليكم و رحمه لله و بركاته .. المسابقة للسوبر والللي مش سوبر عبارة عن السوبر مسابقة خاصة و اللي مش سوبر برضة ليه مسابقة خاصة ... السوبر ليهم مسابقة المكياج احلى مكياج : و اللي مش سوبر احلى مشهد تعمله اوكي ؟؟ فوانيـــــــــن المسابقة : 1: تكوني عضوة في المدونة 2: تقولي في سجل زواري انك عايزة تشتركي في المسابقة و انا هقولك تم التقييم هتقولي لي .. السلام عليكم لو سمحتي عايزة اشترك في مسابقة السوبر لو كنتي سوبر و لو مش سوبر هتقولي في اللي مش سوبر .. 3:قبل الاشتراك لازم تكوني خلصتي عروستك وكمان ممنوع تقولي انك عايزة تشتركي و يتم تقييمك و بدين ترجعي في كلامك !! وبعد ما اقيمك رجعيها زيي الاول لو تحبي يعني لاززم قبل ما اقول اني قيمتك تكون مخلصة قبل ما تبعتي الرساله عشان البنات يصوتوا لكم .. 4: لما اقيمك مش معني كدة انك دخلتي معناه انه تم تقييمك 5: لو ما فزتيش مش عايزيين سب و كلام بذىء و الزعل لانه هيكون في فرص تانيه كتييير :) :) 6: هتكون صورتك محطوطة كدة و هختار 5 مشاركات مش السوبر و5 سوبر

الســوبــــــر:

مش سوبر :

دمتم سالميييييييين
واللي هتشترك يا ريت تقولي لصحباتها يشتركوا عشان ما تبوظش المسابقة

الجائزة صورتك و رابط جناحك هيتحطوا في المدونة

هناك 15 تعليقًا:

  1. انا راح اشترك انا سوبر اوكي

    ردحذف
  2. خلاص انا اشتركت يا رب أتقبل

    ردحذف
  3. انا راح اشترك انا سوبر اوكي

    ردحذف
  4. انا ابي اشترك في مسسابقة السوبر

    ردحذف
  5. انا ابا اشترك في مساابقة السوبر اسمي
    LoOod-happy

    ردحذف
  6. ممكن تشتركي ب مدوونتي اسمها
    LoOod-happy-stardoll.blogspot.com

    ردحذف
  7. انا كمان بدي اشتراك في مسابقة السوبر

    ردحذف
  8. يا 3no..8omar اسمك ايه طيب في ستاردول

    ردحذف
  9. و يا a_1 اسمك ايييه ؟؟؟ اللهم طولك يا روح يا بنات انا تبعت

    ردحذف
  10. وانا كمان عايزه اشترك لو سمحتى انا سوبر

    ردحذف
  11. مرحباا حووبي .. اسفة اذا تعبتك

    انا اسمي بستار زي هنا .. 3no..8omar

    ردحذف
  12. انا راح اشترك انا سوبر اوكي
    اسمي raoona1

    ردحذف
  13. نا ابغي اشترك بلــــــــــــــــــيز اقبلوني انا مش سوبر

    ردحذف